woensdag 17 oktober 2012

WIFI uit!

Na mijn verblijf in de natuur op La Palma, bemerkte ik bij thuiskomst dat ik erg snel last kreeg wanneer ik achter de computer zat..Tranende ogen, licht in mijn hoofd en moe. Daar zat ik buiten het bereik van WIFIstraling.
Pas nu ontdekte in de mogelijkheid om via een knop op je modem/ router de WIFI uit te zetten!! Ik ben nu maar een korte tijd per dag online. Daarna zet ik de WIFI uit en zeker s'nachts. Het is een hele verbetering, ook om veel bewuster om te gaan met al of niet online zijn. De telefoon en interactieve TV zijn via kabel met het modem verbonden dus blijven aan.
Dat je ook op je laptop heel makkelijk de WIFI uit kan zetten wist ik al, maar gebruik ik nu ook vaker. Sinds half oktober is er trouwens een eco-router verkrijgbaar met 95% minder straling. Het zet alleen de WIFI aan op het moment dat je online gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten